our love line..

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 15, 2011

Berita yg dinanti..

SITI NUR ADILAH BINTI SAFIEE


TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut:

KOD:ZP45
NAMA PROGRAM:IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN SUMBER MANUSIA PERTAHANAN #
IPTA:UNIVERSITI PERTAHANAN NASIONAL MALAYSIA (UPNM)
SURAT TAWARAN:
(Klik URL SURAT TAWARAN di atas untuk mendapatkan Surat Tawaran IPTA)
CATATAN : 
1) Calon boleh mencapai Surat Tawaran melalui laman web IPTA mulai 16 Julai 2011.
2) Calon WAJIB mengesahkan SETUJU TERIMA TAWARAN pada atau sebelum 30 Julai 2011.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

********* yahoooo!!!!! inilah antara berita yg sgt aku nanti2kan...syukur padamu ya allah....even sedikit kecewa sbb x dpt kos pendidikan....namun aku bersyukur...atleast ape yg aku impikan akhirnya tercapai...

actually....aku mmg nk msuk u lps abis spm..tp....babah aku x izinkan...die suh msuk form 6..aku ikut jew...demi menjaga hati parent aku..satu2nya babah aku...aku msuk gak form 6...tp aku x sangka plak yg 1st step aku melangkah ke form 6..rupanya aku telah menempah gold tiket terus ke degree...even mse mle2 msuk form 6...aku malu..especially when my e-classmate tnye aku stdy ktne..aku rse malu nk gtaw dorg...tp...ble da msuk senior year..aku mula nmpk arah tuju aku..i was realised...i was in a right track...this is the best for me..mlah aku bangga utk cte kt org..aku stdnt form6...mse form 6 aku x sia2kan mse yg ada...aq strugle btl2 for 3 paper...paper ekonomi aku x bpe minat...so...aku stdy ckit2 jew...just fokus dlm klas...

benarlah kata org...sebanyak mana kte b'usaha...itulah balasan yg kte akn dpt...aku tamat form 6 dgn keputusan yg memuaskan hati aku serta parent aku...<even x skor paper ekonomi msih tersenyum puas>..haha...mengong btl!!

skrg..aku sedang melalui fasa baru dlm hidup aku..bakal bergelar "mahasiswi"...title itu membuatkan aku excited nk blja & terus blja...sbb..bbah aku pnah ckp..klau kte ada harta yg bnyk..tp xde ilmu..lme2 t harta 2 akn bis...tp..law xde harta tp ada ilmu..kte bley cri bnyk harta...hehe...

so...pd tanggal 6 september 2011...aku bakal mengalami 1 perubahan corak hidup...bakal menjadi mahasiswi...aku akn cbe yg terbaik...menggenggam segulung ijazah..hadiah buat kedua ibu bapaku dan ahli keluargaku..

p/s kpd kwn2 lme: dlu korg xmo kwn ngan aku sbb aku bdk "stpm" kn???so now???cmne???bdk "stpm" ni bakal m'genggam segulung ijazah dlm mse 3 tahun...kau adaa???haha....<gelak jahat>

pengajarannya: jgn pndang rendah kt org lain..sbb dorg mgkin lbih baik dr korg...

No comments:

Post a Comment