our love line..

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 15, 2011

syukur alhamdulillah..

*** Ya allah...sesungguhnya aku bersyukur padamu...kerana engkau telah m'berikan peluang yg amat aku harapkan darimu..ya allah yg maha mengetahui segalanya...sesungguhnya segala dugaan yg telah engkau datangkan padaku sememangnya mempunyai hikmah yg tersirat...ya allah yg maha mengasihi...jgn biarkan aku lalai dlm menempuh perjalanan yg msih panjang ini...perjuanganku masih belum selesai lagi...teguhkanlah pendirianku..tetapkanlah matlamatku...kurniakanlah kesabaran yg menebal dihati kecilku ini ya allah...ya maha pemurah lagi maha mengasihani...engkau permudahkanlah segala urusanku..hanya padamu aku memohon pertolongan..ya allah yg maha mendengar juga melihat..kau ampunkanlah dosa kedua ibu bapa ku...kau panjangkanlah usia mereka serta kurniakanlah kesihatan tubuh badan kpd mereka agar dapat mereka melihat kejayaanku kelak...ya allah...hanya padamu aku meminta dan hanya padamu aku berserah..sesungguhnya engkau amat mengasihani hambamu yg tidak pernah berpaling darimu....ya allah...kurniakanlah rahmat dan kasih sayangmu kpd guru2 ku..sesungguhnya mereka adalah insan yg mulia dihatiku...amin..ya rabbal a'lamin..***

No comments:

Post a Comment