our love line..

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

BOSAN!!

*** firstly...aku ni mmg bkn sorg yg ske nk typing2 ni....tp....memandangkan da bosan sgt ni....fon pun x bnyi....erm...mne la pegi beliau ni????nk tgk tv...da bis sume chanel aku bkak...xde plak cte yg best2...astro ni asek2 nk tayang cite yg sme....ce tukar cte lain ckit....uiisshhh....tensen btl....nk on9 fb???xde org yg nk ngarut....yg ade pun bley dikatakan x knal...haha..dorg ni plik btl...add org...tp x tegur...kang aku remove ckp sombong plak x mo app member sdiri....ayyooo....nk bkak tagged???erm..mls.....hahaha....tgk...mama aku duk tgk cite yg sme jew...padahal da tgk cite 2 bnyk kali....tp...time2 cmni tetibe plak tingat mse skola dlu...tetibe plak mis my classmate even x bpe rapat sgt ngan dorg....mse junior year dlu sgt best....sbb....

***beginilah kisah bermula....

      pada suatu hari....sang kancil jln2 di tepi sungai..hakhak......ngarut da.....kmi borak2 ramai2...ble cikgu x msuk klas...mle la kmi membentuk 1 formasi gosiipp...hahaha...da mcm kawad plak....bnyk yg kmi borak...sgt best mse 2...xde kwn2 yg dipulaukan...time rehat kmi akan duduk 1 meja...tp...biasalah..dlm 1 klas...x sumenye baik...ada gak yg kdg2 over gurau..smpai ada yg melukakan hati org lain...sbb 2 aku ngan amelia memilih utk menyendiri...kmi xmo msuk cmpur...smpai kdg2 kmi pun dipulaukan...tp...ade aku kesah???hahahaha......

     aku x kisah law xde kawan..drpada ada kwn yg menyakitkan hati....mcm 2 la pengakhiran zaman sekolah aku...mse form 6..bru aku sedar...sifat manusia yg sebenarnya...dorg memilih kawan...hanya org yg pndai akan m'pnyai kwn...org yg kurang bernasib baik pula akn dipulaukan.....disini aku belajar erti kehidupan....dimana kita perlu berjuang utk meneruskan hidup..org yg mementingkan diri sndiri akan rugi..org yg x ikhlas akn terkandas...org yg mls b'usaha akn merasa sia2...org yg rajin b'usaha plak akan terus berjaya...aku belajar erti persahabatan yg sebenar ketika di form 6...aku lebih mengenali yg mne kaca dan permata...biarlah kita memiliki rakan yg hodoh..asalkan hatinya bersih dan cantik...daripada memiliki rakan yg cantik...ttpi hatinya hodoh dan perangainya buruk...

    aku menjadi lebih matang dalam memilih kwn serta membuat keputusan..benar kata org...semakin kta mngenali seseorg itu..semakin bnyk ttg dirinya yg kta x tau.....bergelar pelajar sekolah ketika usia aku menganjak dewasa mengajar aku erti kehidupan,persahabatn serta kejayaan yg sebenar....

No comments:

Post a Comment